mandag 7. februar 2011

Utfordringen: fire ting

Jeg har fått en utfordring fra Hilde om å fortelle

fire ting jeg har gjort i dag

fire ting på ønskelista

fire ting jeg ikke liker

og gi denne utfordringen videre til fire blogger.

.

.

Fire ting jeg har gjort i dag:
.

1. Kjøpt inn noen pakker med frø:-)

2. Strikket ferdig en Bolero

3. Gått til og fra jobben

4. Rive ned et skap på badet

.


Fire ting på ønskelista:
.
1. At våren kommer tidlig

2. At alle plantene i parsellen overlever vinteren

3. Batteridrevet gresstrimmer

4. Nytt bad

.
.

Fire ting jeg ikke liker:
.

1. Mobbing

2. Brutte løfter

3. Sladder og baksnakking
4. Liker ikke å være misunnelig på de som har drivhus:-)

.

Jeg jukser (også) litt og utfordrer bare en, og det er New Dawn.
Lykke til hvis du tar utfordringen :)

1 kommentar:

  1. Hei igjen Aina. Artig å lese innlegget ditt, så morsomt at du tok utfordringen :)

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar. Setter pris på det. Ha en fortsatt fin dag!